Music

poniedziałek, 12 sierpnia 2013

Sposób na zaoszczędzenie parę złotych- czyli tusz do rzęs w tubce

Przychodzę do was z czymś, co odkryłam jakiś czas temu ale nie miałam okazji jeszcze wypróbować.
Zauważyłam, że niektóre dziewczyny kupują na sam początek dosyć drogie tusze (ale to ze względu w większości na kształt szczoteczki) a potem uzupełniają je tylko tuszem w tubce.

 Na samym początku jak zobaczyłam zdjęcie tubki z tuszem z firmy Celia wydawało się że jest tego tuszu dosyć dużo, jednak prawda jest zupełnie inna bo pojemność tubki to 5g.


Jakiś czas temu wykorzystałam cały tusz z Maybelline a dokładniej Colossal Volume Express. Zostawiłam opakowanie, które teraz się przydało.
1. Na początku dokładnie (w miarę możliwości) wyczyść opakowanie po tuszu. Po wymyciu połóż opakowanie do góry nogami na kilka minut, aby resztki wody spłynęły (podłóż pod to papier bądź chusteczkę).

2. Odkręć tubkę i włóż ją końcówką do opakowania po tuszu.
3. Mniej więcej co 1/3 tubki postukaj opakowaniem tuszu o stolik, by tusz z tubki nie zablokował się przy wejściu i nie wytrysnął, tylko żeby opadł na dno.
4. Włóż szczoteczkę do opakowania i pozostaw w podanej niżej pozycji na 2-3 doby. Tusz miał kontakt z resztkami wody w opakowaniu dlatego należy pozostawić to na tyle czasu aż nie zgęstnieje, jednak należy sprawdzać tą gęstość co 1 dobę dla pewności.

Tubka z tuszem z firmy Celia kosztuje normalnie w sklepie może 4zł, ale ja kupiłam ją w hurtowni za 2,50.
Kupić można raczej w zwykłych drogeriach, bo przyznam szczerze, że w Rossmannie tego nie widziałam.


UWAGI:
I Tuszu jest 5g i to dosyć mało, więc na taki tusz jak mój Colossal można wykorzystać nawet 2 i pół opakowania.
II Należy uważać przy napełnianiu opakowania tuszem, gdyż czasem jest to dosyć "brudna robota" i wszystko dookoła może być w tuszu a nie opakowanie dlatego należy podłożyć coś pod opakowanie chusteczkę.

Opinie o tuszu w tubce firmy Celia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...