Music

czwartek, 22 sierpnia 2013

Czekoladka Castinga

Tym razem zdecydowałam się na wypróbowanie gamy kolorystycznej odcieni czekolady od Loreal- Casting Creme Gloss. Odcień, który wybrałam to 500 jasny brąz.
Zawartość opakowania:
- buteleczkę z mleczkiem utleniającym
- krem koloryzujący
- odżywkę
- końcówkę aplikatora
- rękawiczki
- instrukcję

Włosy po farbowaniu

Jak widać na zdjęciach kolorek wyszedł rzeczywiście jasny brąz, jednak muszę was ostrzec! Zdjęcie było robione przy dosyć intensywnym słońcu, w dzień a mój aparat lubi robić różne fikusy. W rzeczywistości kolor wyszedł dosyć ciemny brąz, prawie czarny.
Włosy mają tylko trochę połysku, a reszta to suche siano na głowie.
Za to jest to ten szampon koloryzujący wyjątkowo ładnie pachnie. Dodatkowo do zestawu dołączona jest odżywka z miodem pszczelim, która pachnie super! Dużo lepiej niż dołączone do zestawów innych farb od Loreal np. Exellence czy Preference.


4 komentarze:

  1. Ładny kolorek ;))
    Ciekawy blog, obserwuję i zapraszam
    anamarafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny blog, obserwuję ;D
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio kupiłam rozjaśniacz i jestem bardzo z niego zadowolona !!! Wszystkiego dowiesz się u mnie :)

    zapraszam na chmury-na-niebie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej, chciałabym Cię poinformować, że zostałaś przeze mnie nominowana do L.B.A. Więcej info na moim blogu.
    http://princessoffashion1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...