Music

poniedziałek, 14 października 2013

Sztuka bycia fotogeniczną!

Hej dziewczyny i chłopaki!
Długo mnie tu już nie było, bo czas goni, ale w nagrodę postanowiłam Wam pokazać artykuł, który zrobił na mnie wrażenie.
Otóż ja swoich zdjęć na bloga nie wrzucam, ponieważ chcę pozostać anonimowa, jednak kto mnie zna to wie, że nigdy nie należałam do najbrzydszych, niektórzy osobnicy przeciwnej płci mówili mi nawet, że mam figurę modelki.
Jednak jak ktoś widzi jak wychodzę na zdjęciach..... mogiła.
Profesjonalny fotograf by mi się przydał, ale nie zamierzam wydawać na to niepotrzebnie kasy :)
Postanowiłam poszperać trochę na necie i znalazłam ten artykuł KLIK
Pisze w nim w miarę zwięźle i wyraźnie co należy robić, korygować, co wziąć pod uwagę oraz jakie pozy przyjmować podczas wykonywania zdjęć.
Mnie zawsze nerwy brały, że osoby, które w rzeczywistości są dużo brzydsze ode mnie, wychodzą 100 razy lepiej na zdjęciach niż w rzeczywistości (ale wy chyba znacie to uczucie :) )
Tak więc dlatego chciałam podzielić się Wami tym artykułem. Może ktoś z Was już go kiedyś widział, ale nie zaszkodzi tutaj wkleić :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...