Music

poniedziałek, 14 października 2013

Pożegnanie lata :)

Dzisiaj chciałabym opowiedzieć krótko o mojej ostatniej wyprawie do lasu  . Zdjęć swoich nie mam, ale udało mi się zrobić parę fajnych fotek grzybków, które razem zebraliśmy oraz pięknego krajobrazu.
To niedzielne popołudnie, pomimo że nie spędzone na sklepach (tak jak niektóre nastolatki mają to w zwyczaju) tylko wyprawka w niedzielę po południu na spacerek z chłopakiem :)
Dla mnie nie ma nic lepszego!
Wiem, iż lato skończyło się 23 września, lecz pogoda w tym tygodniu nam wyjątkowo odpowiadała!
 W niedzielę rano, gdy tylko wyszło słońce postanowiłam ściągnąć Maksa do mojej kuzynki (u której nocowałam). Wybraliśmy się tylko we dwójkę do lasu w niewielkiej wsi.
Słonko świeci, grzybki rosną, ptaszki śpiewają, po prostu żyć nie umierać!
 Droga do której doszliśmy widziana z boku....
...a tu z przodu. Zrobili asfalt przez co niestety było trochę więcej osób i rowerzystów niż zwykle :(


Widzieliśmy:

 1) Bardzo okazałe maślaki....



 2) Psiaki....


3).... i muchomory




Ja znalazłam muchomora gładziutkiego bez kropek


Za to Maksiu znalazł muchomora, który jak to określił miał "wzdęcia" hehe :)





Pomimo kilku nieudanych prób znalezienia grzybów jadalnych i nierobaczywych , przemierzaliśmy leśne ścieżki....



























..... i pola :)


















Udało nam się nawet znaleźć roślinę pod ochroną- Dziewięć sił
 I jeszcze takie coś czego nazwę pamiętałam, ale zapomniałam, jednak jak sobie przypomnę to na pewno napiszę


A tu już kończy się nasza podróż



A szkoda, bo pogoda dosyć ładna, słonko, kilkanaście stopni na "+", niedzielne popołudnie....
Świętowaliśmy ostatni dzień, kiedy dało się jeszcze gdzieś wyjść, bo później zapowiadają już tylko pogorszenie pogody...

3 komentarze:

  1. ZAPRASZAM DO MNIE NA BLOGA!!

    MOŻNA WYGRAĆ VANSY!!

    f-village.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super post :3 obserwuje i liczę na to samo welcome-in-my-livee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie miejsca mają swój klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...